מעל מ-30 שנות ניסיון בתחום
מגוון רחב של דגמים ומידות
יעוץ וליווי בהקמת חנויות מזון, שרות טכני רחב בפריסה ארצית
מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח

מקררים למסעדות

רוצים לקבל הצעת מחיר? חייגו 072-3318440 או השאירו פרטים:

    מקררים תעשייתיים למסעדות

    בפיצוציה קטנה, בחנות רשת גדולה או במכולת שכונתית, במסעדה או בבית הקפה

    הקמת מסעדה היא תהליך מאתגר שיש בו לא מעט שלבים ונושאים לטפל בהם. יש הרבה מה לדעת ולעשות וגם לא מעט תקנות וחוקים מטעם המדינה ומשרד הבריאות. הנושא של אחסון מזון יבש וטרי, בחירה נכונה של המקררים והמקפיא, סידור נכון ונוח של המחסן וכמובן עמידה בתקנים שונים אשר נוגעים לבריאות הציבור ולשמירה על היגיינה מלאה של הסועדים והעובדים. כיום ישנם מקררים למסעדות באיכות גבוהה מאוד וכמובן גדלים שונים שיכולים להתאים למסעדות ובתי קפה ולכן חשוב מאד לבחון לעומק איזה סוג של מקרר צריך וכך לבחור את זה שיהיה הכי מתאים, יעמוד בדרישות וישמש למטרות שלשמן הוא נועד.

    סוגים שונים של מקררים למסעדות

    כיום קשת האפשרויות רחבה מאי פעם. בחירה של מקרר למסעדה היא בחירה מאתגרת וחשוב להכיר את הסוגים השונים על מנת להשכיל ולבחור את המקרר הנכון והמתאים ביותר לצרכים. להלן כמה קריטריונים שחשוב לבחון כבר מהתחלה על מנת להבין מה קיים כיום בשוק וממה אפשר לבחור –

    צורך – האם המקרר מיועד לקירור פירות וירקות או דגים? האם הוא אמור להיות חלק בתצוגה על מנת שהלקוחות יבחר או שמא הוא אמור להכיל מספר גדול של בקבוקי שתייה בגישה נוחה ללקוחות? כל אלה שאלות שצריכות לקבל מענה בשלבי האפיון הראשוניים.
    גודל – יש חשיבות לבחינה של המידות של המקרר המיועד ושל החלל שבו המקרר אמור להיות ממוקם. המידות חייבות להתאים בדיוק על מנת לנצל את החלל כמו שצריך ולא לבזבז מקום לחינם.
    סגירה ופתיחה – האם דרושות דלתות שנפתחות ונסגרות? אם כן – איך הן יכולות או אמורות להיפתח? ישנן דלתות הזזה צמודות למקרר ויש כאלה שנפתחות בזווית של 90 מעלות כלפי חוץ. גם על זה צריך לחשוב מראש.
    מעדנייה או סלטיה – לצרכים אלה ישנם כיום מקררים ייעודיים וכדאי מאד לדעת עליהם. הם נוחים מאד ומגיעים מגוון רחב של מידות כך שיתאימו לכל בית קפה או מסעדה.

    לבחור נכון את המקרר הכי מתאים

    בעת בחירת הציוד למסעדה, בעל המסעדה לבטח יהיה מלווה באנשי מקצוע שיעזרו לו להקים את המסעדה בעלויות הנמוכות ביותר אך ללא התפשרות על איכות החפצים וכל הפריטים הדרושים. לגדלים של המקררים, הדלפקים והמקפיאים יש חשיבות גבוהה ובדרך כלל עיצוב פנים נכון הוא השלב הראשון שבזכותו אכן ייבחר גם המקרר המתאים. במידה ובעל המסעדה פחות בקיא בסוגים השונים שקיימים כיום – חשוב מאד שהוא יתייעץ עם אנשי המקצוע מהתחום על מנת להבין את ההבדלים המהותיים בין הסוגים השונים וכך אפשר יהיה לעזור לו לבחור בצורה מושכלת וגם כמובן לעשות שימוש טוב ויעיל במקרר שישרת אותו נאמנה במשך לא מעט שנים. נושא נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא נקודות חשמל, מים ותשתית שהמקרר דורש והיערכות מקדימה לקראת ההתקנה של המקרר במקומו המיועד.

    מסעדה מצליחה שמתבססת על מקרר מתאים ואמין!

    חשוב מאד לדעת ולהבין מה המשמעות של בחירת מקרר תעשייתי למסעדה שפחות מתאים לצרכיה הספציפיים. הגודל שלו עלול להיות בעייתי, התפעול שלו יהיה לא נוח (גם עבור העובדים וגם עבור הלקוחות), יהיה קשה לאחסן בו את סוגי המאכלים הדרושים ויהיה צורך במקרר נוסף או באיזשהו גיבוי אחר לקירור המצרכים הדרושים. מכאן – שבחירת המקרר הנכון והמתאים ביותר יכול לעשות הרבה שקט נפשי לבעל המסעדה וגם לחסוך לו עלויות מיותרות עבור פריטים או אמצעים שהוא לא באמת צריך אך נאלץ לרכוש. המקרר שמתאים לו הוא זה שישרת אותו הרבה זמן ויעזור לו להציע שירות מעולה ללקוחות שלו.

    מקרר מעדניה
    כתובתינו
    תל-אביב, רח’ דרך בן צבי 31, מיקוד 68103
    072-3318440
    מנהל מכירות: 072-3318440
    טלפון משרד: 03-6817989
    כתובתינו
    תל-אביב, רח’ דרך בן צבי 31, מיקוד 68103
    עקבו אחרינו בפייסבוק
    2024 © כל הזכויות שמורות