מעל מ-30 שנות ניסיון בתחום
מגוון רחב של דגמים ומידות
יעוץ וליווי בהקמת חנויות מזון, שרות טכני רחב בפריסה ארצית
מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח

מקררים מסחריים – מקפיאים משולבים

6.05.2019
מקרר תצוגה לעוגות

שימוש נכון וניצול נכון של המרחב זהו שם המשחק. השטח המנוצל על פני הקרקע והשטח המנוצל לגובה ביחד מהווים את סך כל השטח המאפשר הצגת מוצרים קפואים בכל חנות, קטנה כגדולה. ככל שהמרחב מצומצם יותר, כך יש חשיבות מרובה לניצול של כל סנטימטר מרובע. מקפיאים משולבים מהווים פתרון חשוב וייחודי המסייע למימוש המטרה.

מקררים מסחריים הצמודים לקיר בנויים כך שינצלו כל מרחב פנוי לאורך הקירות של החנות. בעבר נוצר מצב שמעליהם לא הוצב דבר או שהוצבו מוצרים שאינם קשורים במישרין לסוג המוצרים המצויים במקפיאים שמתחתם. מקררים מסחריים משולבים נותנים פתרון הולם לבעיה הזו: מתחת מוצבים מקפיאים שוכבים, המעניקים את כל היתרונות שבניצות השטחים לאורך הקיר יחד עם מתן גישה נוחה של כל אחד מהקונים לסחורה המוצעת למכירה. מעליהם מוצבים מקפיאים עומדים, המשלימים אותם ומנצלים גם את המרחב שמעל למקררים השוכבים.

תכנון כזה של חנות מקל בצורה משמעותית על החלוקה בין המוצרים השונים: מוצרים הנמכרים בכמויות ודורשים טמפרטורה נמוכה מאד יוכנסו אל המקררים השוכבים. שם ניתן לבצע רענון המוצרים בצורה טובה  במקרה הצורך, וגם הנגישות של הקונים אל המוצרים האלה היא מצוינת. הלקוחות יכולים לזהות ביתר קלות את המוצר שאותו הם מחפשים או לכל הפחות את קבוצת המוצרים שהוא שייך אליה. מעל למקררים השוכבים יוצבו מקפיאים עומדים, אשר יכילו את המוצרים שניתן לאחסן בטמפרטורות גבוהות יותר: מוצרי מאפה, בצקים או מוצרים קפואים ומוכנים. מקפיאים משולבים משלבים למעשה את כל היתרונות שבשני סוגי המקפיאים.

מטבחים המשלבים מקפיאים משולבים הכוללים מקפיאי אי עם מקפיאים עומדים הם מקררים מסחריים המאפשרים תכנון מרחיק לכת של אגף הבשר והמוצרים הקפואים, גם בחנויות שבהן יש שטח מצומצם. בחנויות שבהן השטח גדול יותר, מגדילים מקררים מסחריים כאלה את היצע המוצרים האפשרי פי כמה. גם מקררים אלה מגיעים באורכים שונים, וניתן לשלב ביניהם.

חומרים: מקפיאים משולבים עשויים ממיטב החומרים מונעי החלודה ומאפשרים ביצוע ניקיון בקלות וביעילות.

יחידת קירור: יחידת הקירור במקפיאים המשולבים היא חיצונית, בעוד שבסוגים שונים של מקפיאים ניתן לבחור בין יחידה חיצונית ליחידה פנימית.

בקר דיגיטלי ממוחשב: המקפיאים המשולבים דורשים יותר מכל מקרר ומקפיא אחר הפעלת בקר דיגיטלי ממוחשב בדיוק כמו בדיקה המתבצעת ע”י מבצע טכנאי מזגנים. הסיבה לכך היא פשוטה – מקפיאים כאלה מכילים כמות גדולה מאד של סחורה וכפי שנאמר לעיל – בטמפרטורות משתנות.

מקפיאים משולבים הם למעשה הפתרון הטוב ביותר לבעיית ניצול המרחב.

כתובתינו
תל-אביב, רח’ דרך בן צבי 31, מיקוד 68103
072-3318440
מנהל מכירות: 072-3318440
טלפון משרד: 03-6817989
כתובתינו
תל-אביב, רח’ דרך בן צבי 31, מיקוד 68103
עקבו אחרינו בפייסבוק
2024 © כל הזכויות שמורות