מעל מ-30 שנות ניסיון בתחום
מגוון רחב של דגמים ומידות
יעוץ וליווי בהקמת חנויות מזון, שרות טכני רחב בפריסה ארצית
מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח

פתרונות לניצול מקסימלי של שטח לקירור מוצרים

2.05.2019
מקרר תצוגה לעוגות

בעלי עסקים רבים ובפרט כאלה שעוסקים בייצור, שיווק והפצת מוצרי מזון שונים, זקוקים למקררים ולמקפיאים מיוחדים. מבחינות רבות, מקרר תעשייתי שונה מאוד מהמקביל המשמש לקירור מוצרים בבית. מקרר כזה חייב להיות הרבה יותר גדול, הרבה יותר חזק ולא פעם גם מותאם במיוחד לתצוגה יפה ונעימה לעין.

בשורות הבאות נסקור כמה מהפרמטרים המרכזיים שעל פיהם כדאי לבחור מקרר לעסק.

תכונות המוצר

מכיוון שמקררים בכלל ודגמי מקררים תעשייתיים בפרט פועלים ללא הפסקה, עשרים וארבע שעות ביממה, אי אפשר להתפשר על דגם בעל אמינות מוטלת בספק. בחירה במוצר איכותי תשען על תכונות חשובות כגון:

  • עוצמת המנוע וההספק, באופן שתואם את הצרכים ואת המוצרים המאוחסנים.
  • גודל תא הקירור – מרחב פנימי חייב להתאים לצרכי העסק ומאפייניו.
  • פתיחה קלה ונוחה, הן כאשר מדובר על מקרר למפעל ייצור והן כאשר מדובר על דגם שמיועד לחנות קמעונאית.
  • בידוד איכותי – למניעת חדירת חום ולחות, למניעת פגיעה במוצרים ושמירה על טריות ואיכות.

בנוסף, חשוב כמובן שהמקרר יסופק על ידי גוף אמין ורציני שיכול לספק שירות מתאים, ואחריות על טיב מוצרי הקירור השונים.

התאמה מושלמת לעסק

חשוב לדעת שישנם דגמים שונים של מקררים, השונים אלה מאלה לא רק בפרמטרים הטכניים ובעוצמת המנוע והאמינות אלא גם מבחינת העיצוב. לפרמטר של מבנה המקרר יש משמעות רבה שכן לצד דגמים קומפקטיים יש דגמים גדולים מאוד, לצד דגמים עומדים יש דגמים שוכבים ויש גם דגמים נוספים כגון עיצוב עם ויטרינה, מקררי משקאות, מתקני קירור לגלידות, סלטיות וכדומה.

כאשר בוחרים מקרר, אם כן, צריך לקחת בחשבון את העיצוב והתכנון של המוצר עצמו ביחס למבנה העסק, גודלו, צרכי הלקוחות או עובדי הייצור וכדומה. בפרט, עיצוב מתאים מסייע לשיווק נכון ולהגדלת המכירות.

תכונות מיוחדות

נוסף על כל האמור לעיל, ישנם עוד כמה פרמטרים חשובים וייחודיים למקררים תעשייתיים, שיש להתייחס אליהם. בין היתר מדובר על:

  • אפשרות למנגנונים מיוחדים שמונעים התגבשות קרח, בפרט אמצעים של זכוכית מחוממת, שמונעת גם הצטברות של אדים. בכך, המוצרים מוצגים היטב ללקוח, ללא מעטה של כפור.
  • תאורה – כאשר מדובר על מקררי תצוגה, בין אם מדובר על כאלה שמאחסנים בתוכם עוגות ובין אם מאחסנים שתייה קלה, סלטים או גלידות, תאורה יכולה למשוך את העין ולשפר את המכירות.
  • שילובי לוגו ופרסומות – מקררים שניתן לשלב בהם לוגו ופרסומות יכולים לסייע עוד יותר למכירות ולמצב את העסק כולו בצורה יותר מקצועית ונאה במיוחד.
כתובתינו
תל-אביב, רח’ דרך בן צבי 31, מיקוד 68103
072-3318440
מנהל מכירות: 072-3318440
טלפון משרד: 03-6817989
כתובתינו
תל-אביב, רח’ דרך בן צבי 31, מיקוד 68103
עקבו אחרינו בפייסבוק
2024 © כל הזכויות שמורות