מעל מ-30 שנות ניסיון בתחום
מגוון רחב של דגמים ומידות
יעוץ וליווי בהקמת חנויות מזון, שרות טכני רחב בפריסה ארצית
מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח

מקרר לדגים

רוצים לקבל הצעת מחיר? חייגו 072-3318440 או השאירו פרטים:

    מקרר דגים

    כל בית עסק לממכר דגים יודע שאין זה מספיק לספק סחורה מובחרת ואיכותית, אלא גם חיוני לשמור עליה במצב מעולה. איכות האחסון חשובה עבור כל עסק שמוכר מזון, אך כאשר מדובר במכירת דגים, אין מקום לעיגולי פינות, ועל כן הכרחי לבחור במקרר דגים מקצועי. מקרר דגים מקצועי מאפשר לשמור על איכות התכולה, כך שהלקוחות ייצאו מרוצים והמוניטין שלכם יישמר. 

    מקרר דגים מנירוסטה

    גם אתם מבקשים לרכוש מקרר דגים איכותי? מקרר דגים שנראה מקצועי ומזמין ושבאותה נשימה מסייע לשמור על הטמפרטורה הרצויה ולמזער חיידקים? מוזמנים למצוא אצלנו מקרר נירוסטה לדגים, הבחירה האידאלית בתחום, ופה אנו מבקשים להסביר. נירוסטה ידועה כחומר אנטי בקטריאלי, משמע מדובר בחומר שאינו צובר חיידקים ושניתן לנקות בצורה יסודית ויחסית בקלות. 

    מקרר דגים – נתונים משלימים

    מעבר לעובדה שתמצאו אצלנו מקרר דגים שעשוי מנירוסטה מאיכות מעולה, גם תמצאו אצלנו מבחר שמעניק התאמה מלאה. הן מבחינת גודל ותצורה, והן מבחינת מערכות משלימות ונתונים טכנים. לצורך הדוגמה נציין שקיים מקרר ויטרינה לדגים שמאפשר לשחק עם השיפוע של משטח התצוגה, מקרר דגים שכולל מערכת שמונעת הצטברות אדים, מקרר דגים שכולל שמשה נמוכה (לטובת שימוש עצמי), ואף מקרר דגים שמגיע לצד מחשב דיגיטלי (מאפשר שליטה נוחה על סך הפונקציות הרצויות – כולל שליטה על יחידת הקירור הפנימית והחיצונית), וכל זאת לצד עיצוב מודרני, שמשה מחוסמת, מגוון צבעים ועוד.

    מקרר מעדניה
    כתובתינו
    תל-אביב, רח’ דרך בן צבי 31, מיקוד 68103
    072-3318440
    מנהל מכירות: 072-3318440
    טלפון משרד: 03-6817989
    כתובתינו
    תל-אביב, רח’ דרך בן צבי 31, מיקוד 68103
    עקבו אחרינו בפייסבוק
    2024 © כל הזכויות שמורות